vineri, 3 ianuarie 2014

Review ~ Ochelari Firmoo

Buna fetelor!

Voi purtati ochelari de vedere? Eu nu port, insa iubitul meu da, asa ca am fost incantata cand cei de la Firmoo m-au contactat pentru a primi o pereche de ochelari la alegere. Firmoo.com este cel mai cunoscut magazin online care comercializeaza atat ochelari pe baza de prescriptie medicala, cat si ochelari de soare, de protectie pentru PC sau pentru citit. Imi place mult programul pentru testarea vituala a ochelarilor - puteti uploada poze pe site si puteti incerca diferite perechi de ochelari, ca sa va faceti o idee despre cum vi s-ar potrivi.

Am intrat pe site ca sa aleg modelul dorit si am vazut o multitudine de perechi frumoase pentru femei, dar si pentru barbati, asa ca am avut de unde sa aleg. Am optat pentru o pereche cu protectie pentru PC, modelul acesta, culoare maro. Sunt realizati bine, lucrati frumos si au un aspect elegant, exact ca pe site. Eu i-am luat cu dioptrii, dar daca doriti doar protectie PC, ii puteti alege fara.
Au fost livrati repede, dupa ce au fost expediati in 2-3 zile m-a sunat curierul pentru a ma informa ca am un pachet si apoi l-am primit acasa, fara sa fie nevoie sa ma deplasez la posta. Dar da, am platit taxe vamale [nu retin exact cat, vreo 20lei]. O alta bila neagra o acord celor de la DHL pentru faptul ca joi am fost sunata ca sa mi se ceara CNP-ul pentru chitanta, iar coletul mi-a fost livrat abia marti.

Pachetul a fost foarte bine impachetat in folie cu bule, ochelarii find pusi intr-un etui elegant. Am primit si o pungulita cu unelte folositoare, mi-a placut mult asta.



Daca vreti sa incercati ochelarii Firmoo, va puteti alege o pereche gratuita de pe site, trebuie sa platiti doar transportul. Mai multe informatii gasiti aici. De asemenea, au un program si pentru bloggeri - vedeti aici.
Si o poza cu posesorul lor :)

Voi purtati ochelari? Daca da, va tenteaza oferta Firmoo?
Va pup si va astept parerile cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...