duminică, 26 ianuarie 2014

InstaLife #20

Buna fetelor!

Azi am o stare de nestare, asa ca nu o sa vorbesc prea mult, va las cu pozele si va doresc o zi minunata!
Imi place cerul, mereu ma surprinde si ma bucur cand il pot imortaliza in momente frumoase.

Rasfat de seara. :D
Rasfat de dimineata. :))
Hmm...pe care sa o aleg? Cea rosie?
Rasfat de dimineata intr-o alta prezentare. Iaurtul asta grecesc are 16% grasime..iar de cand sunt aici nu am reusit sa ma ingras deloc! :))
O alta dimineata - cafea cu lapte si frisca lichida [yuuuummy!], blogging si un nou design pe unghite. De fapt, primul de cand sunt aici. A rezistat..o zi. Seche Vite se aseamana cu Nubar, nu am noroc, usuca foarte repede, straluceste de vis, insa imi face oja sa se desprinda in foite, chiar din prima zi.. Il voi mai testa si apoi voi face un review.
V-am spus ca cerul e minunat!
Mi-e atat, dar atat de dor de pufosul asta! Nu era pisoiul meu, dar il iubesc atat de mult!
Ador ciocolata de aici. Nu am testat prea multa inca, dar cea pe care am gustat-o a fost deeelicioasaaa!
Merit putin rasfat, nu? Atunci sa fie marshmallows! :D
Baby, you should ruin my lipstick, not my mascara!

Va pup, sa aveti o zi cat mai frumoasa!
Ma gasiti pe Instagram - @alexantza








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...