duminică, 5 ianuarie 2014

InstaLife #18

Buna fetelor!

Saptamana trecuta a fost una plina, iar urmatoarea se anunta si mai si. Sper sa treaca cu bine si sa nu ma oboseasca prea tare. :))
Daca tot v-am tentat cu poze in care vedeti zapada din belsug, trebuie sava spun ca nu a mai nins dinainte de Craciun, iar zapada s-a topit cam peste tot..insa mai am cateva poze. 


V-am spus ca va mai tentez cu zapada. Era peste tot in Muntii Gutai [sau pe Gutin, cum spunem noi]. :)


Si o fetita zgribulita, dar cu zambetul pe buze..ca sa iasa poza bine! :))

Bradul asta era prea frumos ca sa nu-l pozez, tot impodobit cu globulete si luminite aurii.

Noiele mele iubiri. Cand am vazut cat de mari sunt, m-am cam speriat, dar se pare ca imi fac treaba usor cu ele, in ciuda dimensiunilor.
O alta iubire, pe care inca invat sa o folosesc. Incepe sa-mi placa. :D

Da, ciocolata e una din iubirile mele. De fapt, e una mare, fiindca nu as renunta la ciocolata nici sa ma bati! :))

Pufosul a decis sa inspecteze manichiura lui Dee indeaproape.. S-a declarat incantat!

Cu multa cio-co-la-ta! :)) Limbutele astea de pisica sunt putin cam dulci, nu ma dau in vant dupa ele, dar ambalajul m-a cucerit.. :))

Adina a spus sa-mi arat ochisorii mai des si ma supun - un ochi albastru, machiaj auriu cu mov, nimic complicat.

Imi place la nebunie cum toate pozele se posteaza foarte, foarte pixelate pe Instagram..habar nu am de ce.
Si va zic sincer ca n-am nicio boala si nici n-am folosit vreun fond de ten prost, e doar telefonul meu care a decis ca ar trebui sa fiu mai..galbena.

Am pozat si hanul din Muntii Gutai, mi-a placut privelistea.
Cand eram mica si treceam pe acolo, mereu opream masina in zona asta. De fapt, cam toata lumea opreste acolo pentru o gura de ea, nu neaparat ca sa vada hanul.

O ador, ce sa spun mai mult?! Sleek Vintage Romance a devenit trusa mea de farduri preferata si de cand am primit-o nu ma mai despart de ea. Am o obsesie.. :)

Daca tot e vintage, sa fie vintage! Imi place mult designul oglinzii, imi place bluza mea pliiina de trandafiri, imi iubesc inelul, iar manichiura va voi arat-o curand, am folosit [in sfarsit!] water decals. :D

Voi cum v-ati petrecut saptamana?
Va pup, sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...