vineri, 17 ianuarie 2014

Hello from England! ♥

Hello ladies!

Imi pare rau ca nu am postat de atatea zile, dar va trimit pupici din Anglia. :)
Da, oficial m-am mutat aici si am de gand sa raman mult timp. 


Zborul.. Oh, zborul! Acum as zbura din nou dac-as putea! Ma asteptam sa-mi fie putin teama avand in vedere ca nu-s prietena cu inaltimea, dar nu, am fost tare entuziasmata si am stat lipita de geam, desi era intuneric si nu zaream decat luminite. :)) 

Cand am scris pe pagina de facebook ca am venit aici, cineva mi-a spus ca i-ar placea sa scriu pe blog mai multe aspecte ale vietii de aici. Ei bine, nu am multe de povestit inca, dar incepe sa-mi placa. 
Oamenii sunt mult, mult mai civilizati. Nu am auzit niciodata atat de multe "Multumesc"-uri si "Scuze". Nu se ingramadeste nimeni in autobuz. Zau, am ramas uimita cand am vazut ca isi asteapta randul pentru a urca/cobori din autobuz. Toata lumea cumpara bilet sau il prezinta pe cel existent soferului (biletele all day sunt mai convenabile), iar la coborare toti ii multumesc. :) 

Accentul britanicilor imi da batai de cap, dar sper ca usor, usor sa-mi perfectionez engleza, atat ca sa vorbesc mai usor cu ei, cat si ca sa-i inteleg mai clar. 

Sper sa revin curand cu un review si-o manichiura, pana atunci va pup si va doresc un sfarsit de saptamana cat mai linistit! :D
Va pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...