vineri, 24 ianuarie 2014

Colaborare: Vinerea imbulinata 25

Buna frumoaselor!

Saptamana trecuta am fost atat de prinsa cu impachetatul si atat de zapacita, incat am uitat sa editez pozele pentru imbulinare si astfel am ratat-o cu desavarsire.. Imi cer scuze, scumpele mele Dee si Alexia au postat, eu am fost dusa cu pluta, doar stiti ca-s oaia neagra a grupului. Daca nu eu, atunci cine? :))

Ca sa recuperez, pentru astazi am pregatit o manichiura dulce, dar oarecum eleganta. Combinatia de roz pal, simpatic si auriu texturat mi-a placut la nebunie de cand am vazut-o pe alte unghiute. 
Manichiura mi-a dat niste batai de cap, dar cred ca rezultatul final a meritat.
Oja roz este nuanta Empowerment de la China Glaze, iar texturata aurie este o oja Tribal.


Va place manichiura mea, ati purta-o? Eu recunosc ca imi e tare pe plac, cand am purtat-o mi-am admirat unghiutele intr-una, mandra de mine, desi nu e dificil de realizat, insa cred ca este de efect. Si, dupa cum bine va dati seama, sunt o modesta incurabila.. :))

Va pup, sa aveti o zi minununata si nu uitati sa treceti pe la fete sa vedeti ce v-au pregatit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...