joi, 12 decembrie 2013

TAG: Sweater Weather

Buna seara, frumoaselor!

Am o stare de leneveala, vreau sa fiu rasfatata cu o cana mare de ciocolata calda cu frisca..sau poate un vin fiert, dulce, cu scortisoara.. Sincera sa fiu, am terminat ciocolata ieri, dar am vin si imi voi pregati o cana delicioasa de bautura fierbinte si aromata.
Voi cum va rasfatati in serile acestea friguroase? Eu imi doresc doar sa stau in pat la caldurica, cu o cana cu lichid fierbinte si gustos, urmarind un film bun sau citind o carte captivanta. Ma declar foarte fericita daca am parte de acest tratament. :)


In seara aceasta am decis sa onorez tag-ul la care m-a nominalizat Florina, careia ii multumesc frumos! Stiu ca am restante la multe tag-uri, ma si mir cand ma mai nominalizeaza cineva, insa acum am avut chef sa il fac pe acesta. Daca m-ati nominalizat la vreun tag, va rog tare frumos sa-mi lasati un comentariu cu link la postarea asta. Stiu ca ma mai nominalizase o fata la acesta, dar nu reusesc sa imi amintesc cine, imi pare rau. :(

1. Ce aroma preferi la lumanarile parfumate?
Eu le prefer pe cele Yankee, pe toate! :)) Nu am intalnit nici una care sa nu imi placa pana acum, dar unora le dispare mai repede parfumul, in timp ce altele tin mai mult sau miros mai intens. Preferata mea este Pink Sand, pur si simplu o ador - miroase foarte frumos, destul de intens, iar mirosul tine multisor. Dee mi-a daruit-o, la fel ca pe celelalte, si astfel mi-a indeplinit o mare dorinta, caci imi doream de mult timp sa le incerc si acum nu ma mai satur de ele.

2. Cafea, ceai sau ciocolata calda?
Dimineata cafea intotdeauna. Beau un Nescafe 3 in 1 ca sa imi incep ziua bine. De mai bine de 5 ani am aceeasi cafea preferata. :)
Peste zi imi cumpar ceai ca sa ma incalzesc, iar seara prefer o ciocolata calda..sau un vin fiert. :D

3. Care este cea mai frumoasa amintire legata de iarna?
Cele mai frumoase amintiri sunt cele de cand eram mica si petreceam iernile acasa, cu tata si cu mama. Credeam in Mos Craciun, adoram zapada si imi placea la nebunie sa ma dau cu sania.. Totul parea magic. :)

4. Ce make-up trend preferi - ruj intr-o culoare inchisa sau eyeliner?
Imi plac combinate. In ultimul timp am tot folosit eyeliner, acum folosesc ruj intr-o nuanta inchisa deseori.

5. Caciuli sau fular?
Glumiti, nu? Pai la cat sunt eu de friguroasa, cu siguranta ambele! :)) Zau, nu mai ies din casa fara ele.

6. Cel mai purtat pulover?
Zilele trecute am primit unul pufos si a devenit cel mai purtat si cu siguranta voi face abuz de el iarna asta. O sa-l vedeti intr-un OOTD cat de curand. :)

7. Oja preferata din aceasta toamna?
Nu am niciodata o singura preferata. Am purtat cu placere A-England - Sleeping Palace, o oja holografica superba, am purtat deseori nuante de mov inchis, preferatele mele.. Dar m-au cucerit si ojele visinii, ca cea pe care v-am aratat-o ieri.

8. Ce iti place cel mai mult la anotimpul iarna?
Magia sarbatorilor. Nu suport frigul si nu imi place zapada fiindca mereu se gaseste vreun destept sa arunce cu bulgari dupa mine, dar imi place la nebunie toata agitatia dinainte de sarbatori, mai ales din magazinele cu articole specifice acestei perioade. Imi plac targurile in aer liber, cand ma plimb infofolita sorbind dintr-un pahar cu vin fiert, care sa ma incalzeasca..
Imi plac serile linistite, uitandu-ma la film si mancand pop corn alaturi de iubitul meu sau serile cand stau acasa si citesc.
Imi plac zilele cand lenevesc in pat, cu o ciocolata calda alaturi, vorbind de zor pe skype cu prietenii mei dragii.. :)

9. Cel mai frumos cadou pe care l-ai primit de Craciun?
Cand am fost mica am primit o Barbie sirena si am fost incantata peste masura.. Apoi am crescut si am inceput sa-mi doresc doar sarbatori frumoase alaturi de cei din familie si ganduri bune de la cei dragi.
Acum doi ani am primit inelul de logodna si inseamna mult ca gest, nu ca obiect. Anul acesta am tras de Mosu' sa imi ia ce mi-am dorit si sunt tare nerabdatoare! :D

10. Anotimpul preferat?
As spune ca prefer vara, fiindca sunt tare friguroasa si ador caldura, insa avand tenul alb nu ma pot bucura de soare cum ar vrea altii si de multe ori ma "prajesc" fara sa imi doresc asta. Cred ca imi place trecerile de la primavara la vara si cele de la vara la toamna. Nu e nici frig, nu mori nici de cald, nu trebuie nici sa port pantaloni scurti.. :))

As da tag-ul mai departe cu drag, dar nu sunt prea sigura cine l-a facut si cine nu. Daca doriti sa il preluati, m-as bucura sa citesc raspunsurile voastre. Iar daca nu aveti blog, spuneti-mi in comentarii cateva raspunsuri la intrebarile care va plac.

Va pup cu drag, sa aveti o seara calduroasa!
P.S.: Am schimbat fontul scrisului, e mai us0r de citit asa?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...