joi, 19 decembrie 2013

OOTD: Winter Mood

Buna fetelor!

Am tot promis ca voi posta outfituri, insa nu am reusit sa fac poze. In timpul saptamanii nu am cine sa ma pozeze, iar duminica se mai intampla sa fiu prea obosita pentru poze.. Mai ales ca acum se intuneca de pe la 4 jumatate, fapt care nu ma ajuta deloc.
Dar astazi va voi arata paltonasul meu dulce foc si..zapada! Da, aud tare des "vreau zapada", asa ca m-am gandit sa va arat cat de multa e la mine. V-as da-o pe toata, pe cuvant!

Dupa cum observati, m-am tuns. Am renuntat la o buna parte din parul meu. Inca nu m-am obisnuit cu schimbarea, dar stiu ca a fost necesara, fiindca trecuse un an de cand nu il tunsesem frumos, iar cele doua decolorari ale varfurilor nu l-au bucurat deloc. M-am si vopsit, tot cu Palette Deluxe 575 Rosu intens, insa deja se duce vopseaua de pe varfuri. Nu-i nimic, voi pune din nou esenta mov la treaba! :))

Am comandat paltonasul de pe acest site si l-am asteptat cu sufletul la gura. Ma gandeam ca nu are cum sa fie asa frumos ca pe site, ca precis nu va fi croit bine si va fi subtirel. Mare mi-a fost uimirea cand am desfacut coletul si am vazut paltonul - superb! Singura si vesnica mea problema au fost manecile prea scurte, dar am noroc cu un domn croitor care imi rezolva problemele mereu. Nici macar nu se vede ca a fost modificat, iar acum arata perfect! 
Eu am ales marimea M, din cauza manecilor [la S imi sunt scurte mereu, la M le mai nimeresc] si ma bucur ca nu e largut decat cat trebuie. Si il port chiar si pe ger, fara sa inghet..prea tare, caci eu inghet oricum.
Culoare e tare placuta si se potriveste cu podoaba mea capilara, nu? :)) Mi-a placut mult contrastul cu negrul nasturilor si al blanitei din gluga..

Cizmele imblanite au fost iar o surpriza frumoasa, le-am comandat gandindu-ma ca sigur vor fi genul acela de cizme moi si largute, insa au o blana tare calduroasa si un material destul de rigid, unde mai pui ca de banii aia de abia iti iei papuci de casa, au fost un chilipir! :D
Palton - aici 
Geanta - aici
Blugi - no name
Cizme imblanite - aici

La voi a nins? Vreti zapada?
Eu m-am saturat de atata frig. Imi vine sa ma baricadez in casa, in patutul meu calduros, cu ceai si vin fiert langa mine, citind sau uitandu-ma la seriale..
O poza editata, sa va fac pofta de fulgi pufosi de zapada!

Va pup si va astept cu drag parerile!
Sa aveti o zi cat mai calduroasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...