miercuri, 11 decembrie 2013

NOTD: I wanna bring the autumn back

Buna fetelor!

Va spuneam in postarea InstaLife ca mi-am umilit gherutele, le-am taiat atat de scurt incat ma dor. Dar acum sunt la tratament, asa ca vor creste frumos..sau asa sper. 
Inainte sa le ciopartesc tai scurt, le-am dat o forma rotunda, dupa cum veti vedea in poze. Din pacate, nu ma reprezinta deloc si nu imi placeau deloc asa. Abia astept sa creasca si sa le fac drepte cu colturi rotunjite, pentru ca asa imi plac cel mai mult. Voi ce forma aveti? :)

Am primit de la Cosmania oja Rich Color de la Golden Rose in nuanta 34,  un visiniu superb. Acopera perfect in 2 straturi, are pensula lata si se aplica frumos. Eu am folosit top coat peste, pentru mai mult luciu, iar pe inelar am folosit un top coat sclipicios. Imi place mult combinatia si mi se pare perfecta pentru toamna. Intr-o postare anterioara v-am aratat nuanta 22, vedeti aici cat e de frumoasa.

Nu credeam sa spun asta, dar simtind frigul de afara, tare as mai vrea toamna inapoi, as iubi-o cu toate capriciile ei.. :)
Va place oja aceasta? Voi ce nuante din gama detineti?
Va pup, sa aveti o zi frumoasa in continuare!

P.S.: Doamne, cate reduceri! :D 
Transport gratuit la cartile achizitionate de aici si voucher cadou, plus ofera Romwe.
Super slim price flash sale!  Only 7 days!
The winter holiday must-haves collection!  $10.99 up!
Comment under the product, and get a chance to win a free one.
Already started! Don’t miss, girls! 
Click here and shop! :D 
And there’s also The 4th Anniversary Celebration Week 2
The link is here!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...