sâmbătă, 21 decembrie 2013

LOTD: Autumn Sunset

Buna fetelor!

Mi-am facut curaj sa va prezint un nou machiaj. Inca nu reusesc sa fac pozele ok, dar sper sa prind indemanare.
De cateva zile am descoperit-o pe Katosu pe Instagram si nu ma mai satur de machiajele ei. Ii stiam canalul de youtube, insa nu o urmaream prea des. Acum sunt fascinata, mai ales ca are ochii albastri si imi dau seama mai usor cum ar arata machiajele pe ochii mei. 
Tot frunzarind prin pozele ei, mi-au ramas unele idei in minte si mi s-a facut pofta de-un machiaj mai colorat. Rezultatul il vedeti mai jos. :)


Produse folosite:
Pentru ochi:
* Primer Elf
* Farduri din diferite truse - Soho Glam [NYX], Fake Naked2, 88 Eyeshadow Palette.
* Trusa Elf si trusa BeYu pentru sprancene
* Rimel City&Style Golden Rose 

Pentru ten:
* Baton corector Farmasi
* Fond de ten High Performance Farmasi
* Pudra compacta Golden Rose
* Pudra iluminatoare Elf
* Blush Golden Rose

Pentru buze:
* Ruj MUA - nuanta 14 Bare

Si poza full face pe care v-am aratat-o pe Instagram - ma gasiti cautand alexantza [alta poza nu am, din pacate]:

Am uitat sa pozez produsele folosite, sper ca data viitoare sa imi amintesc. 
Ce parere aveti? Va place machiajul, l-ati purta? Tare as vrea sa mai realizez unul zilele acestea, dar momentan nu am nimic in plan. 

Va pup, sa aveti o seara frumoasa!

P.S.: Azi si maine beneficiati de reduceri consistente si transport gratuit aici daca folositi codul "ELT2013". Va recomand cartea aceasta, e una din preferatele mele.
Si alte reduceri de la Romwe, eu deja am profitat de ele. :D
Romwe Xmas big sale!
Up to 80% off! Whole week!
Biggest discount! Most styles ever!
Date:  12/17/2013  -12/23/2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...