vineri, 29 noiembrie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 21

Buna fetelor!

Va vine sa credeti ca am ajuns la cea de-a 21 imbulinare? Wow, cum trece timpul! :)
Iar la mine trece in ritm accelerat, simt ca nu apuc sa fac mai nimic din tot ce mi-am propus..
Dar inca putin si situatia se va remedia, asa ca nu mai vorbim despre asta, ci trecem la imbulinarea de azi, alaturi de  Dee si Alexia, fetele mele dragi fara de care imbulinarea nu ar mai fi imbulinare.
Aseara a inceput sa ninga, iar vremea s-a racit considerabil. Eu o voi sfida si voi purta unghiute rozo-mov!

Acum cateva saptamani am participat, pe facebook, la activitatea celor de la Beauty Garage si am primit un voucher cu care mi-am achizitionat 2 oje de pe site. Trebuie neaparat sa va spun ca doamna care m-a sunat ca sa ma ajute cu finalizarea comenzii a fost tare draguta si amabila, m-a suprins foarte placut, asa ca am decis sa scriu asta si pe blog ca sa va spun si voua experienta mea. :)
Am ales doua oje Astor, ca tot nu le incercasem ojele, din gama Deluxe, nuantele 360 Purple Addiction si 594 VIP Violet. Imi plac mult, sunt lucioase, cremoase, acopera perfect din doua straturi si se usuca destul de repede. In privinta rezistentei nu ma pot pronunta inca, nu am avut timp sa le pun la testat, dar pe mine m-au convins ca merita si deja am pus ochii pe alte nuante, in special pe Soft Lavend si Creamy Coral, le puteti vedea pe site aici.


Pentru buline am folosit oja neagra Farmasi si oja alba Cairuo.
Ce spuneti de imbulinarea mea?
Va pup, sa aveti o zi calduroasa!

P.S.: Reduceri de Black Friday pe Romwe!
Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Don’t miss, girls!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...