joi, 15 august 2013

Review & NOTD: Cute Moustache Lips Design Nail Art Stamp

Buna, dragele mele!

Am primit aceasta placuta de pe Born Pretty Store de mai bine de doua saptamani si am tot amanat momentul folosirii ei pana aseara..iar cand am vazut cat de usor merge treaba, nu mi-a venit sa cred ca am tinut-o atata timp nefolosita! :))

Placuta se numeste Cute Moustache Lips Design Nail Art Stamp Template QA28 si o gasiti aici, la pret redus - 1.99$. 
Stiti ca eram innebunita dupa placuta cu fundite, nu? Ei bine, aceasta i-a furat locul in inima mea! Imi place tare, tare mult si mi se pare atat de simplu de folosit, ca inca ma mir. Initial voiam sa stampilez pe o foaie pana prind indemanare, insa cand am vazut ce frumos s-au transferat buzele pe stampila am realizat ca nu e nevoie, pot aplica pupicii/buzele pe unghie fara griji.

Pentru pozele de mai jos am aplicat 2 straturi de oja alba, apoi top coat si abia apoi am stampilat buzele rosii. Micile greseli au aparut datorita faptului ca top coat-ul nu era uscat complet cand m-am apucat eu de stampilat.. Sa-mi fie cu iertare, data viitoare voi avea mai multa rabdare.
Oja alba este CR, cea rosie si base coat-ul sunt Alta Cosmetics, urmeaza o postare cu si despre ele.
Dupa ce am stampilat buzele, m-am gandit sa aplic base coat-ul Alta, deoarece are o consistenta foarte lichida si se usuca repejor.  



Va place manichiura mea? O sa revin si cu alte modele, deja am unul simplu, cu mustacioare in minte.
Va pup, sa aveti parte de multi pupici!

P.S.: Folositi codul TXL91 pentru a obtine 10% reducere la orice comanda de pe site! Eu sunt tentata de toata categoria nail art. :))

P.S.: Reduceri din nou! :D
Super slim price flash sale! Only 48 hours!
Hot items back season! Only $14.99!
Don’t miss, girls!
Go: http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...