luni, 19 august 2013

NOTD: Inspired by Sandra's Fashion Corner

Buna fetelor!

Acum un secol am realizat aceasta manichiura si mi-a fost groaza sa editez pozele.. Spun groaza fiindca nu-s multumita deloc de cum mi-am pozat gherutele, insa azi mi-am luat inima in dinti si m-am pus pe treaba.
Pe pagina ei de facebook, Dee a postat o poza cu aceasta manichiura, iar eu nu am putut rezista, astfel ca am pus mana pe oje si am recreat manichiura postata de Sandra's Fashion Corner, pe care va invit sa o admirati pe site-ul ei, arata absolut superb!
Combinatia de culori a fost cea care m-a atras, asa ca am cautat compatibilitati in cutiuta cu minuni NYX. Ce a iesit vedeti mai jos.. Evident ca modelul argintiu nu aveam cu ce sa-l fac, asa ca am improvizat..nu prea bine.





Am folosit 3 oje NYX din setul Living in a dream - Transcend, Imagination si Visions [care se incapataneaza sa iasa albastru in toate pozele]. Setul de oje poate fi comandat de pe Cosme-De.com.

Stiu ca nu mi-a iesit foarte asemanatoare, am lucrat cu ce am avut, insa am purtat-o mandra pe unghii si am de gand sa mai port combinatia de culori, mi se pare ca arata genial impreuna. :)
Acum, uitandu-ma la poze, imi vine sa-mi dau palmute - am reusit sa-mi rontai ghearele. Iar. Din nou. Sunt rea, stiu. Gata, promit solemn ca am grija de ele. Iar. Din nou. :)) Pray for me!

Voi ce parere aveti, cum mi-a iesit?
Va pup, sa aveti o dupa-masa minunata!

P.S.: Reduuuuceri - click aici! :D
Close out sale!  Save up to 70% on 1000+ Clearance Styles
Do not miss! Focus on Aug 20!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...