joi, 4 iulie 2013

Vise dantelate..

Buna fetelor!

E vara, e cald.. Nu-i asa ca e vremea in care ne imaginam undeva la soare, la mare sau la munte? Ziua la plaja, seara la petreceri luxoase.. Ei bine, eu una stiu ca visez!



Ma imaginez zbataindu-ma [a te zbatai e un fel de a dansa ca o nebuna, daca nu stiati] intr-o rochie sexy din dantela.. Ma obsedeaza rochiile din dantela, am gasit-o pe aceasta, care mi se pare perfecta pentru o petrecere de seara, unde toate vrem sa aratam sexy si provocator, nu credeti?
Albul nu m-a avantajat niciodata, deoarece sunt mandra posesoarea a unui ten alb, insa rochia e mult prea frumoasa ca sa-mi pese. Doar exista lotiuni autobronzante, solare, creme cu SPF si soare. O rochie ca aceasta ar merita putin efort din partea mea.

Dar nu tot timpul vrem petreceri, mai vrem si sa ne plimbam prin parc, mana in mana cu iubitul, sa mancam o inghetata, doua, trei.. O vata de zahar pufoasa si roz. La o astfel de plimbare mi-ar placea sa port rochia Fire Lace, imi place mult deschizatura de la spate.

Voi preferati rochiile lejere sau cele spectaculoase?
Pe site-ul DyFashion gasiti modele pentru toate gusturile. Desigur, nu sunt doar rochii din dantela, eu am zabovit cateva zeci de minute si la cele pentru nunta, unde am vazut niste modele tare frumoase. Pe langa rochii, pe site gasiti si costume de baie, topuri, accesorii, fuste, pantaloni scurti, chiar si lenjerie si incaltaminte. Nu uitati sa verificati si rubrica de reduceri. :)

Ce va tenteaza pe voi?
Va pup, sa aveti o zi insorita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...