miercuri, 10 iulie 2013

The Polishes Challenge: 8. Newest

Buna fetelor!

E miercuri, deci avem The Polishes Challenge! :D Am vazut in comentariile lasate la giveaway ca va plac mult postarile acestea, cu colaborari intre bloggerite si ma bucur tare mult ca sunt pe placul vostru, fiindca sunt si pe placul meu. :)
Tema de astazi presupune realizarea unei manichiuri cu cea mai recenta achizitie in materie de oja. 
Eu am folosit chiar 3, cumparate in aceeasi zi - oja alba CR, oja verde pal Gabrini si oja cu fulgi CR.

Imi plac tare mult ojele cu fulgisori de genul acesta, infrumuseteaza manichiura dintr-o miscare, tocmai de aceea mi-am luat 4. :)) Oja alba imi plac mult, se aplica tare frumos si uniform, iar oja verde, care parea mint in sticluta, se prezinta ceva mai intens pe unghii. Am aplicat-o in 2 straturi peste oja alba si tot nu s-a aplicat frumos si uniform.. E prea  transparenta. Nu o recomand, imi voi cauta o alta oja mint frumoasa. Aveti sugestii? :)




Inainte de final, as vrea sa va rog ceva. Astazi este ziua scumpei noastre Ilda, iar pe blogul ei are un giveaway care necesita 60 de inscrieri pentru a fi validat. Ii dam o mana de ajutor si ne inscriem? Click aici! :) La multi ani, draga mea!

Va place manichiura mea?
Haideti sa vedem impreuna cu ce ne uimesc colegele mele:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...