miercuri, 24 iulie 2013

The Polishes Challenge: 10. Most Expensive

Buna fetelor!

De abia asm asteptat sa ajungem la cea de-a 10-a tema din cadrul colaborarii The Polishes Challenge, tema numita Most Expensive. Aceasta presupune prezentarea celei mai scumpe oje pe care nu am aratat-o pana acum pe blog. Desigur ca eu va voi incanta cu A-England - Saint George.

Detin oja A-England de cateva saptamani, insa am pastrat-o tocmai pentru aceasta colaborarea. Ma gandeam ca e potrivita si pentru tema in care vom prezenta cea mai frumoasa oja, dat fiind ca e preferata mea, dar vad eu pe ce pun ghearele pana atunci. 

Primele doua poze sunt facute cu blitz, celelalte doua in lumina naturala:





Mi-am ales cu greu o oja A-England, fiindca toate cele disponibile pe Cosmetice de Lux sunt absolut superbe, astfel ca decizia nu a fost usoara. Totusi, Saint George a reusit sa-mi suceasca mintile atat la figurat, cat si la propriu. 

Nu-i asa ca ati citit de multe ori ca nu-mi plac ojele verzi? Ei bine, aceasta e oja mea preferata si e verde. Intr-adevar, o nuanta superba de verde, holografica in lumina puternica, verde inchis, "bogat", in lumina naturala slaba. Eu o ador oricum.

Trebuie neaparat sa mentionez ca are o consistenta de vis! Se aplica perfect intr-un singur strat. Stiu ca multora dintre voi li se pare prea scumpa aceasta oja, asa spuneam si eu inainte sa o testez. Consider ca isi justifica din plin pretul. :)
Daca va atrag ojele A-England, poate va tenteaza oferta de vara - click aici.

Haideti sa vedem cu ce oje ne tenteaza colegele mele de colaborare:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...