joi, 25 iulie 2013

Summer dreams..

Buna fetelor!

Am strans intr-o postare cateva produse noi, le gasiti pe acest site, de unde am preluat toate imaginile. Mie imi plac tare mult si sper ca si voua. :)

Uitasem sa includ in wishlist acesti papuci la care imi sta gandul de atata vreme.. Trebuie neaparat sa-mi iau o pereche, imi plac foarte mult. Pe voi va atrag?
Apoi, evident, am pus ochii pe un costum de baie, o bluzita/rochie, o camasa si o pereche de pantaloni scurti superbi..





Dar nu se putea sa ma opresc aici, nu? Am gasit si cateva rochii foarte, foarte frumoase:




Sursa imagini - click

Avem vreo preferata in comun? 
Trebuie sa recunosc ca penultima rochie ma atrage foarte tare, mi se pare superba, dar nu prea as sti unde sa o port.. Voua ce va place de pe site?

Va pup, sa aveti o zi frumoasa in continuare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...