duminică, 7 iulie 2013

InstaLife #4

Buna, dragele mele!

Saptamana trecuta am pozat mai mult micile placeri dulci, de acum inainte o sa pozez si diferite alte lucruri care-mi plac, ca sa diversific meniul. Mi se pare mie sau saptamana aceasta a trecut repede? Poate mi se pare, avand in vedere ca a fost o saptamana plina, am fost tot pe fuga, vineri am vizitat si dentista.. 

Va amintiti cand va spuneam cat de frica imi e sa merg la dentist? Ei, acum imi place! :)) Mai ales ca mi-a aratat plombele colorate, pentru copii. Mai mai ca-mi puneam 2 mov! :))

Ma mai sperii eu putintel cand simt ca ma doare, dar am noroc ca e o doamna calma, care in loc sa ma certe fiindca sunt mai rea decat un copil, incepe sa rada si imi explica ce si cum.
Dar gata cu vorba, sa va arat pozele saptamanii. :)
Am inceput saptamana cu un milkshake cu ciocolata, din Lidl. 
Costa 2lei, il mai gasiti doar azi sau pana la epuizarea stocului si e absolut delicios! 



Mi-era dor de culoare si mi-am amintit de manichiura aceasta.
Imi place mult si cum se vede poza prin filtru. :)

Daca mi-a placut mult cel cu ciocolata, am zis ca trebuie sa incerc si milkshake-ul cu capsuni.
Acesta nu m-a incantat la fel de tare. Da, e delicios, dar parca dupa ce-l beau
imi lasa un gust dubios de lapte..

Ei, dar se putea sa nu pozez flocosenia adorabila?!
E atat de rasfatat pisoiul asta..

Flower Power! ♥ :)) 
Mi-am amintit eu ca am doua cordelute dragalase cumparate anul trecut si am zis ca ar fi cazul sa incep sa le port. Aceasta este de un roz intens, cealalta e peachy, o sa v-o arat alta data. Voi purtati cordelute?

Ziua e buna daca berea e buna, nu? :))
Nu sunt eu adepta berii, decat daca are vreo aroma interesanta, iar aceasta e printre preferatele mele. Parca e suc, are doar 1.9% alcool, deci nu dauneaza. :)
Ati incercat-o, va place?

Am zarit ciocolata ROM in vitrina unui magazin si mi-am dat seama ca nu 
am mai mancat una de cateva luni bune. Mereu imi va placea ciocolata aceasta,
chiar daca am niste amintiri neplacute din copilarie, cand parintii mei au cumparat o cutie intreaga..
Din pacate, cutia era expirata [din cauza caldurii si a conditiilor proaste de depozitare] iar in ambalaje am gasit chiriasi ingropati in ciocolata.. Not nice!

Napolitanele mele preferate! Imi place varianta aceasta, clasica, dar si cea cu ciocolata amaruie.
Trebuie sa incerc si restul sortimentelor. Se gasesc in Lidl.

Iar la final ceva vesel - imbracamintea telefonului meu. Nu-i asa ca am un pinguin cute?
Dar sa vedeti cat de frumos ma joc eu cu el, tragand de aripioare.. 
Pingu, pingu.. Sunt o nebuna! :))

Acestea au fost pozele de saptamana aceasta, dupa cum vedeti predomina bunatatile din Lidl. Nu am fost platita sa le fac reclama, sa stiti! :)) Singurul motiv e ca magazinul Lidl e vis-a-vis de GSM-ul iubitului, deci merg zilnic sa-mi iau bunatatile preferate. :)

Pe instagram ma gasiti cautand "@alexantza". :)

Va pup, sa aveti o zi minunata!

P.S.: Reduceri intre 50-80% aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...