vineri, 12 iulie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 11

Buna fetelor!

Mi se pare ca timpul a trecut tare repede de la ultima imbulinare si iata-ne la cea de-a 11-a manichiura a colaborarii. Alexia si Dee o imbulineaza impreuna cu mine in Vinerea imbulinata, marca inregistrata! :))


Stiu ca manichiura de data trecuta a fost preferata voastra si ma bucur mult fiindca era ceva nou si pentru mine, insa de data aceasta va prezint o manichiura diferita - foarte colorata si foarte vesela. E ca un mic curcubeu al bulinelor. :) 
Am pastrat albul folosit la cealalta imbulinare, l-am aplicat ca baza si apoi m-am distrat facand buline nazdaravane.



Am uitat sa pozez ojele folosite..
Va place manichiura mea imbulinata? Haideti sa vedem ce au facut si fetele mele dragi! 

Manichiura aceasta se gaseste pe google in diferite combinatii de culori, mie imi place urmatoarea:

P.S.: Romwe ne tenteaza cu reduceri, de data aceasta inclusiv la cosmetice! :D
Makeup things come again!  Eye Shadow PaletteMakeup Brushes, etc.  Do you like them? 

Va pup! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...