miercuri, 19 iunie 2013

The Polishes Challenge: 5.Warm

Buna, dragele mele!

Astazi postez putin mai tarziu, nu am apucat sa-mi rezolv treburile la timp, insa sper sa ma iertati.
Aceasta este cea de-a 5-a manichiura din cadrul colaborarii The Polishes Challenge, tema fiind "Warm", asa ca vedeta manichiurii mele este o oja intr-o nuanta de portocaliu-corai aprins.
Aveam in cap o alta manichiura, dar nu a vrut nicidecum sa iasa, desi era incredibil de simpla.

Sper sa va placa, am folosit 3 oje NYX - Memories [cea portocalie], Daydream [roz transparent si sclipici] si Stargaze [sclipici cu reflexii multicolore, e superb].
Pe una din unghii am folosit si o oja rosie, plus benzi, insa nu a iesit tocmai ce speram, asa ca am aplicat sclipici si situatia s-a imbunatatit. :))

As vrea sa va intreb ce parere aveti despre fundalul negru. Am vazut niste swatchuri facute pe fundal negru si mi-au placut mult, parca iese oja in evidenta. Voua va place?



Va plac unghiutele mele?
Haideti sa vedem cum ne incata colegele mele de colaborare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...