miercuri, 12 iunie 2013

The Polishes Challenge: 4.Neutral

Buna fetelor!

A venit timpul pentru cea de-a 4-a manichiura din cadrul colaborarii The Polishes Challenge. M-am gandit, m-am razgandit, am vrut sa fac o mie de lucruri..si apoi mi-am dat seama ca nu iese ce vreau eu, asa ca va prezint doar o oja. Ei, dar nu m-am putut abtine sa nu-i adaug sclipici.

Oja folosita este NYX - Transcend, iar fulgisorii de sclipici i-am adaugat rand pe rand cu ajutorul unei scobitori, pescuindu-i frumos si fara graba dintr-o oja no name.
Oja necesita 3 straturi, dar eu am aplicat doar 2 pentru poze si nu arata chiar cum ar fi trebuit, insa nuanta este foarte placuta si deloc pretentioasa, se asorteaza la atat de multe haine din garderoba mea.






Va place nuanta ojei?
Acum haideti impreuna cu mine, sa inspectam ce au facut colegele mele simpatice:

Va pup, fiti cu-minte!

P.S.: Noi reduceri pe Romwe! :D
American National Day Sale at Romwe!
Many amazing products on sale now, you really can’t miss it. Never do regret thingsJ
Time: 06/11/2013 – 06/15/2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...