luni, 10 iunie 2013

Shine bright like a diamond

Buna fetelor!

Acum cateva zile am primit doua bijuterii superbe si abia am asteptat sa le pozez, ca sa va pot arata cat de frumoase sunt.

Descrierea de pe site:
Name: Sparkling 2Ct H&A Swiss Diamond Setting Wedding Ring in 925 Sterling Silver with White Gold Plated

Material: Swiss Diamond, Sterling Silver, White Gold Plated



Cand am zarit acest inel, n-am stat pe ganduri, am stiut ca trebuie sa fie al meu! Cred ca toate avem un tipar de inel la care visam. Ei bine, acesta e cel la care visam eu. Mi se pare pur si simplu perfect! E din argint 925, placat cu aur alb si e foarte frumos si atent lucrat. 
In caz ca va intrebati, va spun ca are stanta. Il port intr-una de cand l-am primit, imi place atat de mult, ca nu ma pot desparti de el.
Straluceste minunat si atrage toate privirile! 




Fine rhinestone crystal waterdrop alloy pendant with 18k white gold plated dark blue

Description:Size:38mmx22mm

Length:400mm+50mm
Material:18K Gold Plated,Austrian Crystal,Alloy



Apoi mi-am indreptat atentia catre coliere. A fost greu sa ma decid asupra unuia, avand in vedere ca sunt atat de multe modele frumoase pe site. Totusi, am gasit acest colier cu un pandantiv superb.  Piatra e de un albastru intens, fascinant. Pandantivul este lucrat frumos si e tare finut. Nu este din argint, insa este placat cu aur alb.



Ultima poza o veti vedea intr-o postare OOTD saptamana aceasta. :)

Va plac bijuteriile alese? Pe site-ul celor de la Bellast gasiti mult mai multe modele, am atatea pe wishlist.. Ce va place cel mai mult de pe site?
Pupici!
[Am un giveaway aici pentru voi!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...