sâmbătă, 15 iunie 2013

Review & NOTD: Lovely heart nail art stamp template

Buna fetelor!

Astazi postez mai tarziu fata de ora la care postez in mod normal, insa mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? :)
Aici v-am aratat prima mea placuta de pe BornPrettyStore, iar astazi vreau sa v-o arat pe cea de-a doua. Este foarte draguta, avand elemente dulci, printre care inimioare si fundite.


Placuta se numeste Lovely Heart Stamp Template M59 si o gasiti aici, acum fiind la reducere - 0.99$! :D
La manichiura cu inimioare, m-am chinuit cu o razuitoare proasta, abia la cea cu fundite am aflat de folosirea cardului si se vede diferenta. Am vrut sa mai postez o manichiura, tot cu fundite, insa cuticulele mele erau prastie [la propriu] dupa cateva sesiuni de oja - acetona, asa ca nu am reusit sa editez pozele intr-un mod frumos.
Sigur voi abuza de placuta aceasta, e preferata mea! 


Va plac modelele acestea dulci?
Nu uitati sa folositi codul TXL91 la orice comanda de pe site, va aduce 10% reducere. In plus, acum sunt o multime de articole la pret redus, le gasiti aici.

Pupici, sa aveti o seara frumoasa!

P.S.: Si Romwe are reduceri la rochite! :D
Romwe 30% off sale under the Dresses catalogue!
Time; 06/14/2013 -06/16/2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...