marți, 4 iunie 2013

Review & NOTD: Cute cat nail art stamp template

Buna fetelor!

Astazi va voi vorbi despre una din placutele pentru nail art primite de la BornPrettyStore. Este vorba de  o placuta cu modele dragute, dupa cum veti vedea in imagini.



Placuta se numeste Cute Cat Design Nail Art Stamp Template QA12 si o gasiti aici, la pretul de 2.99$, transportul fiind gratuit. Are modele vesele cu ursuleti, Hello Kitty, buline si fundite.
Din pacate, nu am gasit nicio stampila prea buna, sa nu mai zic de "razuitoarele" [adica partea aceea care se foloseste la indepartarea surplusui de oja de pe placuta] gasite in magazine, care nu au putut fi folosite. 

Apoi, vorbind cu scumpa mea Dee, mi-a dat solutia salvatoare - folosirea un card pentru a lua surplusul de oja! Iar indemnarea mea s-a imbunatati considerabil. :)) 
Cardul indeparteaza foarte bine surplusul de oja, iar imaginea de pe placuta se transfera frumos pe stampila, apoi pe unghie.

Nu imi iese totul perfect, dar exersez astfel incat reusesc sa ma descurc destul de bine, cred eu, dar va las pe voi sa apreciati. :)


Voi folositi stampile? Va place aceasta placuta?
Daca va tenteaza ceva de pe site, puteti beneficia de o reducere de 10% la orice comanda, trebuie doar sa folositi codul TXL91.
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...