joi, 13 iunie 2013

OOTD: Sweet Summer Dress

Buna fetelor!


In postarea aceasta v-am spus ca rochita cu buline imi place mult. Ei bine, a ajuns in manutele mele si pot spune ca sunt incantata de ea! 
Singurul lucru care nu imi place la draguta mea rochita e faptul ca se sifoneaza foarte usor.. Insa ador rochita, in special pentru fundita de la spate.

Este o rochita dulce, de vara, perfecta pentru o plimbare in parc sau pentru o iesire cu prietenele la un suc. I-as fi pus o curea maro si as fi purtat-o cu balerini, insa nu aveam cureaua, asa ca am decis sa fac tinuta putin mai eleganta si am purtat rochia cu dresuri negre si tocuri inalte. Am facut pozele pe aleea din fata blocului in care sta iubitul meu si am uitat poseta in casa, evident! :))





Sa nu credeti ca am invatat sa port tocuri.. Am cumparat sandalele acestea doar pentru poze, imi plac enorm, insa daca as fi nevoita sa umblu mai mult de 5 minute cu ele, as reusi sa-mi rup gatul cu siguranta. :)) Mi se pare ca arata frumos si se potrivesc tare bine cu rochita, voi ce credeti?
Petele sunt de la razele soarelui.

Imi cer scuze pentru mocuta mea chefless din poze.. Data viitoare voi zambi!
Va place rochita mea? Eu deja ma uit pe MartOfChina dupa alte rochite, imi plac tare mult si sunt foarte ieftine. Transportul se calculeaza in functie de greutate, dar eu zic ca merita. 

EDIT: Daca imi lasati un comentariu la aceasta postare, cu linkul catre rochita preferata de aici - click - puteti castiga colierul de mai jos. Castigatoarea va fi aleasa cu random.org, giveaway-ul se incheie in 19.06.13. Trebuie doar sa lasati linkul in comentariu, nu va cer nimic in plus. :)

EDIT: Giveaway inchis. Au fost 14 inscrieri si vreau sa va spun ca mi-au placut tare mult alegerile voastre, chiar toate rochiile au fost pe placul meu.

  1. Madalina
  2. Ancutza
  3. Nicoleta Ciocoiu
  4. Adriana Gavril
  5. Adina Giura
  6. Cismaru Camelia
  7. Blogul Pandorei
  8. Stefania Petcu
  9. Deea Deyuu
  10. Ana
  11. Gavriloi Adina
  12. RaLDiaconescu
  13. RaduAdina
  14. Mada
Iar random a ales numarul 10, deci felicitari Anei. Draga mea, astept un mail de la tine! Pupici si va multumesc pentru inscrieri, alegerile voastre m-au inscpirat.
Vreti sa mai fac astfel de giveaway-uri?


Va pup, sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...