sâmbătă, 29 iunie 2013

NOTD: Gold anchor

Buna fetelor!

Aveam alta postare in plan astazi, insa am ajuns acasa mai tarziu decat credeam, asa ca va voi arata doar manichiura cu care am participat la concursul Madalinei, in caz ca nu ati vazut-o pe blogul ei. 
Tot ce a cerut ea a fost realizarea unei manichiuri cu tema Summer. Dupa ce m-am gandit si m-am razgandit de nspe mii de ori, am ajuns la concluzia ca vreau un model cu o ancora, cu albastru si auriu, o combinatie numai buna pentru vara.

Am folosit o oja alba Umbrella - aplicata ca baza pe toate unghiile, Essence - Irreplaceable [o oja superba], o oja albastra Gabrini si una aurie pentru nail art.
Evident ca putea iesi mai bine, insa m-am descurcat cu o pensula de eyeliner, taiata pana mi-a convenit mie cum arata. :)) Mi-am comandat un set de pensule pentru nail art si abia astept sa soseasca.







Nu am castigat, nu acesta a fost scopul, dar m-am distrat facand manichiura si chiar a iesit pe gustul meu. Ma bucur mult ca a castigat Madalina - draga mea, te felicit!

Va place modelul meu cu ancora? Eu am de gand sa incerc si alte modele.
Va pup, sa aveti o seara linistita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...