duminică, 2 iunie 2013

NOTD: Funny eyes

Buna fetelor!

In ultima vreme am facut multe manichiuri si a cam inceput sa-mi placa sa incerc diverse modele, tehnici si combinatii de culori, pe care mai apoi sa vi le arat, asa ca sper sa nu va suparati daca postez manichiuri prea des.

Cautand pe google manichiuri amuzante, am gasit acest model si am vrut neaparat sa-l reproduc.
Oja folosita ca baza nu este neagra, ci plum; este din setul NYX si se numeste Trance. Am aplicat-o in 3 straturi subtiri si am fost multumita. 
Ochisorii i-am facut cu o oja alba Umbrella si am incercat sa-i pictez cat mai amuzant.

V-am spus ieri ca mi-am scurtat unghiile, insa aceste poze sunt facute cu cateva zile inainte, de aceea gherutele mele sunt inca lungi in poze. :)





Modelul este foarte simplu de realizat, funny si de efect. Sper sa va placa si voua la fel de mult cum imi place mie. :)
Intamplarea a facut sa am cele doua pufosenii care se potrivesc de minune cu manichiura, mi le daduse o vecina care le primise la o nunta.

Imaginea dupa care m-am inspirat:


V-ar placea sa va mai prezint modele funny?
Daca aveti propuneri, m-as bucura sa mi le trimiteti, fie pe pagina de facebook a blogului, fie printr-un email [alexantza@yahoo.com].

Va pup, sa aveti o zi plina de zambete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...