duminică, 16 iunie 2013

Insta..Life?!

Buna frumoaselor!

De ceva timp, am inceput sa folosesc Instagramul putin mai activ, in sensul ca postez macar o poza pe zi..sau recuperez daca am uitat. :)) Cert este ca aplicatia imi place si cum am tot vazut postari  de genul acesta pe bloguri, m-am gandit sa incerc si eu.
Daca va place, promit sa mai fac, daca nu va place nu va mai arat! Glumesc. :)

Asadar, cateva din pozele postate pana acum, mentionand ca motanul din poze nu este al meu, insa ma viziteaza zilnic la munca si imi doarme in brate. Stapana lui mi-a spus ca e mai dragastos de cand l-am invatat eu asa, inainte era mai "fitos". :)) Il ador! 
















Sunt cam multe poze, deoarece am ales din toate cele postate pana acum. Pe Instagram ma gasiti cautand Alexantza, bineinteles, acesta e link-ul profilului.

Folositi aplicatia? Va plac postarile de acest gen?
M-as bucura sa-mi lasati comentarii, sa stiu daca postez din cand in cand imaginile de acolo sau nu. :)

Va pup, sa aveti o zi plina de zambete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...