duminică, 30 iunie 2013

InstaLife #3

Buna, dragele mele!

E duminica, e aproape 12, asa ca trebuie sa scriu postarea InstaLife. Sper sa va placa pozele de saptamana aceasta la fel de mult cum v-am placut cele din prima postare si din cea de-a doua. :)

Pot spune ca ciocolata Katy cu crema de zmeura e preferata mea. E delicioasa!
O gasiti in Kaufland, cred ca pretul e 1.69lei. Sunt mai multe sortimente, varianta cu trufe zau ca-mi place mai mult decat Milka!



 Intr-o dimineata ma pregatisem sa merg la munca - imi pudrez fata, conturez sprancenele, trasez o dunga subtire de eyeliner, imi rimelez genele, aplic o adiere de blush, un strop de ruj.. Si ma pun inapoi in pat fiindca imi uitasem cheia magazinului la iubit.. Dar fac poze, doar nu m-am aranjat degeaba, nu?! :))

 Preferatul meu! Nimic nu se compara cu Pepsi Twist. O fi nesanatos, dar nu il beau in cantitati industriale, doar o doza - doua pe saptamana.

Inelul meu pe care-l ador si oja A-England care ma obsedeaza. 
O sa v-o arat intr-o postare viitoare.

Visinele cred ca sunt fructele mele preferate.
Ador gustul lor dulce-acrisor.

Un catelus dragut foc, cu ochisorii lui albastri si dorinta lui de a ma papa.. 
Cred ca-s dulce! Ah, nu, el e dulce! :))

Mi-am luat cateva oje cu fulgi de sclipici.. 
Pai se putea sa le las pe raft cand fiecare a costat doar 3 lei?!

Sandalele mele iubite cu tocuri "nepurtabile". Le-ati vazut aici

Aici mentionez ca au iesit culorile mai aprinse datorita editarii.
Acum vreo 2 saptamani am fost vopsita, o sa fac un review vopselei pe blog.

O carte pe care mi-am dorit mult sa o citesc, asa ca mi-am cumparat-o de aici [acum e la reducere]. 
Mi-a placut mult, o sa ii fac o recenzie.

Da, v-am mai spus, oja aceasta ma innebuneste! :)) La fel si inelul..
Nu v-am aratat niciodata o pedichiura pe blog, dar am simtit nevoia sa-mi arat dragostea fata de oja.

Se putea sa nu apara si pisoiul?! V-am spus ca va fi prezent in fiecare saptamana.. :D

Manichiura prezentata in Vinerea imbulinata, o vedeti aici.

Sper sa va placa postarea mea, acum dau fuguta sa fac o baie luuunga!
Va pup si va doresc o zi frumoasa si insorita! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...