duminică, 23 iunie 2013

InstaLife #2

Buna fetelor!

M-am bucurat mult ca v-a placut prima postare de genul acesta, asa ca de acum incolo voi incerca sa fac cate una pe saptamana, duminica. Sper sa am poze suficient de interesante. :))
My "pisy dress"[ati vazut-o aici], sifonata fiindca am tras-o pe mine de cum am ajuns acasa. Ma chinuiam sa o fac sa stea nemiscata. Dupa cum [nu] observati nu aveam nimic pe sub ea. Cred ca e e facuta pentru fetele cu sani mici, nu medii, fiindca de abia acopera jumatate din fiecare si se trage in parti.. Sigur nu o voi purta fara sutien!

 Doua geluri de dus foarte bune, desi cred ca imi place mai mult cel de la Balea.

 Primul pepene de anul acesta, nu stiu de ce nu am fost prea pofticioasa.

 Pe pisoiul asta adorabil il veti vedea in fiecare saptamana, vine la magazin aproape in fiecare zi! 

 Noul meu uscator de par Remington. 
E roz.. Cu sclipici! :)) Evident, pe site scrie ca e rosu.
Partea funny e ca acesta era cadoul de ziua mea, pe care curierii i l-au livrat la magazin iubitului meu, in loc sa il livreze acasa. Asta se intampla cand te cunosc curierii! :)) 
Nu-i nimic, pana la ziua mea il folosesc din plin! :D

 Au inceput sa-mi placa pozele alb-negru..

 Nicio dimineata fara Nescafe 3 in 1! :))

 Asta e dupa cafea.. Cred ca mai aveam nevoie de inca una!

 In sfarsit mi-am luat o fusta luuuunga! :D Ghinionul e ca s-a desfacut cusatura de cum am ajuns acasa si m-am fatait 5 minute cu ea. Saptamana viitoare voi vizita croitorul. :))
Sa observam si frumoasa oglinda, pe care am primit-o saptamana trecuta de la iubitul meu! 

Aseara a adus buni ciresele astea grasane! :D
Nu prea ma incanta ciresele, mereu le desfac pe toate sa vad daca au chiriasi. 
Mananc 3-4 de pofta si gata. Voua va plac?

 Saptamana trecuta v-am aratat poza aceasta fara culori, acum v-o arat cu ele intensificate.

Sper ca v-a placut postarea mea! Pe Instagram ma gasiti cautand alexantza.
Va pup, sa aveti o zi plina de zambete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...