sâmbătă, 22 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 23.Half Moons

Buna fetelor!

Ieri v-am aratat un outfit cu o rochita dragalasa, iar astazi va arat o amnichiura plina de culoare.
E timpul pentru o noua manichiura, o noua colaborare intre bloggarite. Tema este "Half Moons", asa ca m-am jucat cu ojele. Mai intai m-am gandit sa fac o manichiura eleganta - o combinatie de rosu&negru sau alb&negru sau negru&auriu.. Dar m-am razgandit [evident!] si am ales sa le fac vesele, ca doar e vara, e cald, e..culoare! 
Puteti vedea aici prima manichiura Half Moons prezentata pe blog, o combinatie de turcoaz cu maro/auriu. 


Pentru ca nu mi-au iesit dungile perfect, oja cea alba dandu-mi batai de cap, am ales sa conturez cu mov delimitarea dintre culori si apoi sa aplic fulgisori de sclipici. E un fel de "Ai gresit? Nu e nimic, poti pune sclipici peste!". :)) Voi cum corectati micile greseli de acest gen?



Sper sa va placa unghiutele mele vesele. Am facut poza si ojelor folosite, toate sunt ieftine, dar bune.
Haideti sa vedem ce au realizat colegele mele:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...