miercuri, 29 mai 2013

The Polishes Challenge: 2. Two colors

Buna fetelor!

Astazi va arat o noua manichiura din cadrul colaborarii "The Polishes Challenge". Daca data trecuta am folosit o singura culoare, de data aceasta trebuie sa folosim doua.
Ce nu v-am spus data trecuta, e faptul ca trebuie sa folosim oje pe care le aveam, insa nu vi le-am prezentat pe blog. Accentul se pune pe oje, nu pe complexitatea manichiurii.
Norocul meu e ca am primit ojele NYX despre care v-am spus ieri, asa ca am destule sa va arat. :)



Din pacate, oja mea turcoaz a iesit albastra in toate pozele. M-am chinuit sa editez pozele ca sa ma apropii de culorile reale, dar degeaba, nu vrea si pace. Oja turcoaz se numeste Visions, iar cealalta Mirage. Va place combinatia?
V-am aratat setul de oje Living in a dream - NYX aici, il puteti gasi pe Cosme-De.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...