duminică, 5 mai 2013

Super Sweet Blogging Award

Buna fetelor!

Ce frumos e azi, nu? Pacat ca sunt atat de lenesa si obosita incat nu am chef mai de nimic.. Parca as iesi la o plimbare, insa nu prea am unde.. :))

M-am gandit sa fac un tag dulce, primit de la mai multe fete, lucru care m-a bucurat enorm. Le multumesc frumos fetelor - Ana, Alisa, alta Ana draga si Cherry Queen. Sunteti niste dragute!
Daca m-ati nominalizat si am uitat sa va mentionez, va rog sa ma trageti de manecuta! :D

Reguli:
1. Viziteaza si multumeste blogului care te-a nominalizat - Done. :D
2. Copiaza si posteaza premiul pe blogul tau - Done.
3. Raspunde intrebarilor dulci:

* Biscuiti sau tort?
Tort! E mult mai dulce si gustos. 
* Ciocolata sau vanilie?
Ciocolata pan' la moarte! :)) Ador ciocolata. O ador atat de tare incat as spune "Ce viata e
aceea fara ciocolata?!". Zau!
* Care e gustarea dulce preferata?
Prajitura cu ciocolata si zmeura/capsuni, dar cum nu o am la indemana, apelez la ciocolata. :))
In Kaufland se gaseste ciocolata Katy, cu diferite creme. Cea cu zmeura e absolut divina! Saptamana trecuta am fost la cumparaturi cu iubitul si i-am spus ca vreau sa iau o ciocolata.. Evident ca am plecat acasa cu...8! :)) Sunt delicioase si sunt incredibil de ieftine [aprox. 1.70lei], mie mi se par chiar mai bune decat unele Milka [si chiar imi place Milka, deci inseamna ceva!].
* Cand ai super pofta de dulciuri?
Oricand, la orice ora! Si zau ca nu glumesc. Daca as avea dulciuri la dispozitie mereu, le-as manca intr-una. Partea buna e ca nu ma ingras, nu ca nu mi-as dori, dar chiar nu se pune pe mine. Asa ca le mananc intr-o veselie. :))
* Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi?
Hmmm.. Pot spune unul lung? "Dulce-acrisor si ceva fermecator!" :)) Glumesc. Nu stiu, sincer. 
Ia sa-mi spuneti voi ce mi s-ar potrivi, vreti? :D

4. Nominalizeaza alte bloguri:
Nu stiu exact cine l-a facut si cine nu, intrucat tag-ul circulara de ceva timp prin blogosfera, dar il pasez fetelor dragi care nu l-au facut:

Pupici, sa aveti o zi minunata!

P.S.: Am mancat prajitura acum 15minute, dar zau ca mi-e atat de pofta dupa ce am vazut toate imaginile acestea.. :)) Asa ca mi-am zis ca nu-i rau sa va fac pofta si voua, sa nu sufar singura.. Va pup, fug sa pap..prajitura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...