sâmbătă, 4 mai 2013

Review: Masca Anian cu keratina lichida

Buna fetelor!

Astazi vreau sa va vorbesc despre o masca de par care imi place foarte mult. V-am mai spus ca eu sunt o lenesa cand vine vorba de masti/tratamente, insa cand vad efectele imi dispare toata lenea!
Masca cu keratina lichida Anian a fost primita spre testare de la TrioDeluxe.ro si poate fi gasita aici.

Ce spune producatorul:
<< Noua linie de ingrijire Anian antiincretire, imbogatita cu keratina va da parului dvs supletea si stralucirea pe care vi le doriti, cu un plus de protectie fata de agentii externi care afecteaza parul. Pentru a asigura un rezultat spectaculos, folositi Samponul Anian antiincretire cu keretina si keratina lichida reparatoare Anian.
Mod de utilizare: Se maseaza pe parul curat si umed acoprindu-l in intregime, insistand la varfurile parului; lasati sa actioneze cateva minute, apoi limpeziti cu apa din abundenta.
In caz de contact cu ochii spalati imediat cu apa din abundenta.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 250 ml. >>


In primul rand, o sa va spun ca-mi place ambalajul care e solid, mi s-a intamplat sa-l scap pe jos, insa nu a patit absolut nimic. Imi place mult ca produsul nu e intr-un tub, deoarece fiind in cutie pot lua cantitatea dorita fara probleme.

Eu aplic masca cu keratina de la jumatatea parului inspre varfuri, niciodata la radacina, fiindca parul meu are tendita de ingrasare. O aplic pe parul umed si o las sa actioneze cate 15-20 de minute, timp in care fac alte chestii de fete, cum ar fi exfolierea corpului.
Apoi o clatesc si parul ramane atat de fin si catifelat! Nu am crezut ca-l poate imblanzi atat de bine, avand in vedere ca am varfurile decolorate [a doua oara!], insa masca isi face treaba de minune.
Parul ramane mai stralucitor si moale; se aseaza frumos si se piaptana mai usor.
In plus, produsul are un miros atat de frumos! 

Eu folosesc si keratina lichida Anian, despre care v-am vorbit aici. Am cumparat-o din nou si face echipa foarte buna cu masca. :D

Voi folositi masca de par? Eu nu o sa renunt la ea prea curand.

La final, vreau sa va urez Sarbatori fericite si linistite alaturi de cei dragi!
Paste fericit, dragele mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...