vineri, 10 mai 2013

NOTD: High up in the sky

Buna fetelor!

Inainte sa va arat unghiutele mele, as vrea sa va multumesc frumos pentru toate comentariile primite la postarea anterioara. Chiar nu credeam ca va vor placea atat de mult parul meu, outfitul si..eu. Va multumesc! 

Astazi vreau sa va arat manichiura mea cu norisori. Imi cer scuze ca am o singura poza, imi facusem unghiile de vreo 3 ori in ziua respectiva, iar cuticulele mele erau franjuri.. Se vede ca am editat poza cat am putut, sa nu va zgarii pe retina. :))
Ideea mi-a venit de la bunul meu amic Seven, a carui culoare preferata este albastrul cerului. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu ma bucur tare mult cand un barbat imi apreciaza gherutele. :D

Si, fiindca i-a placut mult manichiura mea X si O, am facut o noua varianta, cu albastru si alb.

Voi va pictati unghiutele cu albastru?
Va pup!

P.S.: Romwe are reduceri la accesorii! :D
The weekend is coming, what are you ready for?  Party? Travel? Graduation celebration?
Well, I am thinking about to do some shopping for summer, haha, dress, T-shirt, shorts, of course some accessories to match.

As you know, Romwe also have so many great pieces to match different looks.  They always so hot! 
But 48 hours limited, there must be at least one piece you like!


Now, the big sale about accessories begins, and all of them only cost $4.99!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...