vineri, 31 mai 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 8

Buna dragelor!

Deja am ajuns la cea de-a 8-a manichiura din cadrul Vinerii imbulinate, colaborare la care iau parte alaturi de dragele mele Alexia si  Dee.




Data trecuta am facut un french colorat, iar pentru manichiura prezentata astazi am pastrat oja roz si am adaugat cateva din ojele NYX pe care vi le-am aratat aici si care pot fi gasite pe Cosme-De.com.
Initial voiam sa fac niste bulinute amuzante, insa ideea nu a iesit deloc bine pe unghii, asa ca am pus mana pe punctator si l-am lasat sa decida modelul. 
Mie imi plac mult, iar oja folosita ca baza m-a cucerit total, sper sa observati in poze ca are un sclipici fin roz in compozitie.






Va plac bulinutele mele?
Haideti sa vedem ce au facut si fetele mele dragi, Alexia si  Dee.

Va pup, sa aveti o zi minunata!

P.S.: Romwe ne pregateste mega-reduceri din nou! :D
Over 1000 styles with up to 70% off, you can’t image how many amazing products in this sale!!
Only the products you can’t image, no the products you can’t buy!! Haha~~
Valid date: 06/01/2013 ~06/07/2013
What are you waiting for ??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...