vineri, 17 mai 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 7

Buna fetelor!

Abia am asteptat sa vina "Vinerea imbulinata", cred ca si voi la fel, nu?
O data la doua saptamani, impreuna cu prietenele mele dragi Dee si Alexia, va prezentam manichiurile noastre imbulinate.

Data trecuta am imbulinat-o vesel si colorat, iar pentru aceasta manichiura am decis sa pastrez aceleasi culori. Am spus de nenumarate ori ca prefer manichiurile dark, insa bulinele vesele si colorate se asorteaza mai bine cu vremea calda si frumoasa.
Sper sa va placa french-ul meu imbulinat! :))




Va place manichiura mea simpla si colorata?
Haideti sa vedem cum au imbulinat-o Alexia si Dee.

Va pup, fiti cu-minte!

Do you know the means of figure “ 9” in China ?
If you come to China, you will see many “ 9” in different kinds of stores, even the online stores!
They all like this figure so much, because it means permanence!
Permanent Friendship!  Permanent Happiness!  Permanent Love!

$9.99 for any piece!! 300+ wishlist styles
Available now! Limited supply. No restocking once sold out!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...