joi, 25 aprilie 2013

Un fel de wishlist..

Buna, dragele mele!

Astazi vreau sa va arat cateva produse frumoase, pe care le puteti gasi pe site-ul MartOfChina.com. Este un site cu multe lucruri frumoase, la preturi chiar accesibile. :)
Dupa cum intuiti, prima oara m-am uitat dupa rochite. Nu le port eu des, insa imi plac la nebunie.
Preferata mea e aceasta, are un model tare frumos la spate, vedeti aici:


Apoi, ochii mi-au fugit la sandale si am gasit aceste minunatii:
Nu in ultimul rand, m-am uitat dupa gentute. O fata niciodata nu are prea multe, nu? :))


Ce spuneti, avem aceleasi gusturi? Ce va atras atentia?
Eu ma gandesc sa comand aceste sandale si aceasta rochita.

Va pup, fiti cu-minte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...