luni, 22 aprilie 2013

Romwe Leggings Giveaway

Buna fetelor!

Ati observat ca va tot arat ofertele Romwe atat in postari, cat si pe facebook. Ei bine, datorita acestui fapt cei de la Romwe imi vor sponsoriza un giveaway, astfel ca 2 norocoase vor castiga cate o pereche de colanti la alegere, din cele 5 modele prezentate in poza. Eu ii am pe primii, cei cu fulgere, si imi plac tare mult!

Reguli:
* Sa va faceti cont pe romwe.com
* Sa urmariti Romwe pe Instagram
* Sa dati like paginii Romwe pe facebook
* Sa-mi urmarti blogul prin GFC
Lasati un comentariu care sa contina mailul cu care v-ati inregistrat pe site, user-ul vostru de Instagram, user-ul de Facebook si numele cu care ma urmariti prin GFC.
Nu e obligatoriu sa aveti cont de Instagram, va puteti inscrie si fara! :)
Giveaway-ul este deschis international!

Durata: 22.04 - 27.04.2013

In plus, am pentru voi un discount de 10% pentru orice comanda ce depaseste 30$ - folositi codul legging10%.

Iar cei de la Romwe au pregatit o noua oferta:
Mother’s Day is coming! What will you prepare for your mom?
Have you ever think of wear the same clothes with your mom? Want to make people believe that you are sisters when walking around the street? 
Go there to find your family fitted clothing: http://www.romwe.com/
Up to 70% off and a mystery gift!

Va pup, mult succes!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...