miercuri, 10 aprilie 2013

Review: Volume Build Mascara - Oriflame

Buna, dragelor!

Astazi va voi vorbi despre cea mai noua mascara Oriflame - Volume Build Mascara. Am testat acest produs mai bine de 10zile, deci mi-am format o parere.

In primul rand - imi place ambalajul! Adica zau, e mooov! :)) Movul a devenit culoarea mea preferata, iar scrisul roz de pe ambalaj il face chiar mai...girly!
Apoi, mi-a atras atentia periuta. Este mare, dar nu incomoda. Acopera genele perfect fara insistente si le ofera alungire si volum.

Genele mele "dezbracate" nu prea se vad in poze, asa ca am sarit peste aceasta parte. Am folosit clestisorul, dupa care am aplicat rimelul. Eu nu sar niciodata peste ondularea genelor!
Asa arata genele cu un singur strat de mascara Volume Build:


Iar asa arata cu 2 straturi:


Nu am incercat cu 3 fiindca urma sa ies din casa, insa m-am pus pe testat intr-o alta zi. Deci asa arata 3 straturi:


Eu prefer sa aplic un strat bun, periuta imi permite aplicarea usoara si genele mele arata foarte bine.
Culoarea este intensa, iar pe parcursul zile nu se faramiteaza de pe gene.
Pretul la care poate fi cumparat este de 14.99lei. Il puteti comanda prin orice reprezentat Oriflame.
Din punctul meu de vedere, este un rimel foarte bun si merita cumparat.

L-ati incercat?
Va pup!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...