marți, 23 aprilie 2013

♥ Goodies from BornPrettyStore ♥

Buna fetelor!

Astazi vreau sa va arat cateva produse pe care mi le doream de mult timp. Ma refer la placutele de stampilat, stickerele fac parte din noutatile pe care le gasiti pe BornPrettyStore.
Placuta cu fundite era pe wishlist-ul meu de o groaza de timp, dar am tot amanat "dorinta" spunandu-mi ca nu o sa am rabdare sa astept coletul atata timp, produsele fiind livrate din China. Surpriza cea mare a fost cand m-am trezit cu avizul la nici 10zile de la informarea ca produsele au fost expediate! Desigur, pachetul nu a fost expediat prin metoda simpla de transport, insa acum m-am convins ca oricum ar merita asteptarea.

Produsele de mai sus mi-au fost trimise spre testare, asa ca va voi vorbi despre ele in urmatoarele postari. Dupa cum va dati seama, cand ma gandeam ce sa aleg, ochii mi-au fugit la produsele pentru nail art. :))
Stati pe aproape, fiindca in curand va voi arata cum arata stickerele pe unghiute, va spun doar ca le ador! 
In plus, am pentru voi un cod - TXL91 - ce va ofera 10% reducere din valoarea comenzii.
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...