duminică, 28 aprilie 2013

Din nou tentatii..

Buna fetelor!

Astazi va prezint din nou tentatii, sa nu ma certati, dar nu ma pot abtine! :))
Am hoinarit pe site-ul SheInside si am salvat ce mi-a placut.. Problema e ca mi-au placut cam multe. Miss Z imi tot face pofta de rochite si fustite! :))

Ma tot uit dupa rochii din dantela de mult timp si imi doresc una. Preferate mele sunt urmatoarele:
1. ~   2. ~   3. ~   4. ~ 

Bineinteles ca mi-au furat ochii si rochitele cu model floral, insa nu doar ele mi-au captat atentia..
1. ~   2. ~   3. ~   4. ~
5. ~   6. ~   7. ~   8. ~
Apoi, mi-am indreptat atentia catre tricouri si am gasit unele perfecte pentru zilele lejere de vara:

1. ~   2. ~   3. ~   4. ~
Iar in final voi recunoaste ca, desi nu port pantaloni scurti sau fustite, au cam inceput sa-mi placa. Ia uitati ce minunatii am gasit:

1. ~   2. ~   3. ~   4. ~   
5. ~   6. ~   7. ~   8. ~   9. ~

Si acum va cer sfatul: eu am trei preferate si nu stiu pe care sa o aleg. Aceasta - v-am spus ca am ceva cu dantela; aceasta - tot dantela, dar parca mai sexy sau aceasta - perfecta pentru vara? Parca cel mai mult imi place cea alba.. Voi ce spuneti? 

Va pup, sa aveti o zi minunata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...