duminică, 7 aprilie 2013

Castigatoare Giveaway aniversar cu Complex Apicol Veceslav Harnaj

Buna fetelor!

Imi cer din nou scuze pentru intarziere, am reusit sa mai fac o boacana - am rupt mufa de la cablul de internet.. Am zapacit-o acum, insa nu stiu cat timp va merge, asa ca voi fi scurta si la obiect.

Sunt putin dezamagita de inscrierile la giveaway - am primit atat de multe raspunsuri gresite! Trebuia doar sa cautati pe site sau pe google raspunsul la intrebarea din giveaway si ati fi avut o inscriere valida.

3 fete cu raspunsuri corecte au fost descalificate - 2 share-uri ce nu pot fi vazute [LoryBlue si Irina Olteanu] si un  share de la un giveaway facut de alta bloggarita - Monika Erzsebet [mi se pare tare cool sa te incurci in giveaway-uri :)].


Aceasta este lista cu inscrierile valide la giveaway:
  1. Tone Monica
  2. Radu Adina
  3. Adela Ioana
  4. Cristea Violeta Elena
  5. Ana-Maria Gaspar
  6. Lucica Lazar
  7. Catalina Mitu
  8. Lili
  9. Anyt_dodo
  10. Dinu Florina
  11. Ada Man
  12. Sava Iulia
  13. Ramona Papadopol
  14. Madalina Cheles
  15. Adina-Mirabela Gavriloi
  16. Veronica Picioroanga
  17. Maria
  18. Brose Dragalase
  19. Nadia-Alina Candrea
  20. Ana Ana
  21. Ramona Daniela Sculschi
  22. Portrait Black
  23. RaLDiaconescu
  24. Bianca Roxana Anitei
  25. Iuliana Gondos
  26. Lorena Asofiei
Iar random a ales:

Felicitari, Tone Monica!
Ma poti contacta prin intermediul formularului de contact[sa treci adresa ta de mail valida, ca sa-ti pot raspunde] sau trimitandu-mi un mail.

Ca sa nu fiti dezamagite [cam cum am fost eu vazand atatea raspunsuri gresite], am decis sa aleg o fata careia sa-i trimit o mica atentie din partea mea. Am intarziat mult cu anuntarea castigatoarei, asa ca vreau sa compensez putin lucrul acesta. :)
Asadar, Madalina Cheles te rog sa ma contactezi si tu. Nu am facut poze cu lista sau numere, intrucat am ales random o fata careia sa-i acord o mica atentia din partea mea. Daca nu doresti, te rog sa ma anunti, ca sa aleg o alta fata. :) 

Va pup, sa aveti o zi frumoasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...