vineri, 22 martie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 3

Buna fetelor!

Astazi va arat cea de-a treia manichiura din cele ce fac parte din colaborarea "Vinerea imbulinata". Dee si Alex sunt bunele mele prietene si partenerele mele in acesta colaborare, iar impreuna incercam sa va imbulinam si pe voi, o data la doua saptamani.

Pentru ca data trecuta am folosit albastru, gri, negru si alb, am luat una din aceste culori si am folosit-o la colaborarea de astazi. Am ales griul, iar ca nuante noi am adaugat un mov divin, un roz/fuchsia si un bej.

Sper ca v-au placut bulinutele mele, mentionez ca n-am reusit sa gasesc instrumentul punctator, asa ca m-am ajutat de tot ce am putut - un spin pin, un pix si un ac pentru bijuterii. :))

Acum haideti cu mine sa vedem ce au pregatit Dee si Alex, sunt tare curioasa! :D

Va pup si va multumesc ca ati trecut pe aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...