marți, 5 martie 2013

Colaborare: Sarbatorim Feminitatea

Buna fetelor!
Ma bucur sa va spun ca fac parte dintr-o colaborare intre bloggarite, imi era dor sa iau parte la una, insa mereu intervenea cate ceva. Colaborarea aceasta se numeste "Sarbatorm Feminitatea", iar fiecare din noi poate interpreta tema in stilul propriu.

Eu am facut un machiaj simplu si feminin, in nuante de maro-auriu si am pus accentul pe buze. Nu am folosit ruj rosu, deoarece in ultima vreme l-am vazut purtat cam des de alte fete si m-am saturat doar privindu-le. :)
Am folosit rujul MUA in nuanta 3, un fuchsia foarte frumos, care a iesit mult prea aprins in poze.



Siii m-am gandit sa var arat cateva accesorii dulci, care sa se potriveasca cu tema. :)


Va invit sa treceti si pe la colegele mele, sunt sigura ca au facut postari mult mai interesante:

Va pup, sa aveti o zi minunata!
P.S.: Nu uitati de giveaway! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...