luni, 25 februarie 2013

Vestimentatie tentanta

Buna fetelor!
Am vrut sa postez ieri, insa acasa am niste probleme cu internetul. Sper sa se rezolve cat de repede.

Astazi vreau sa va arat ce haine de dama frumoase am descoperit in magazinul online Style24/7.
Anul acesta s-au purtat bluzele cu "animalute" si eu n-am apucat sa-mi iau niciuna. Adevarul e ca in magazinele fizice nu am gasit nimic pe placul meu.

Urmatorul pe lista mea este un cardigan. Imi doresc unul in genul acesta de mult timp, insa cand am gasit unul care sa-mi placa, mi-a fost prea larg..

Tot pe lista dorintelor se afla si o rochita ca cea de mai jos.

Ar mai fi o multume de hainute de care am nevoie mai mult sau mai putin, insa cele de mai sus sunt de mult timp pe wishlist-ul meu. In ultima vreme am tendinta sa ma uit mai intai la rochite, desi nu le-am purtat niciodata decat la evenimente. Poate reusesc sa-mi schimb obiceiul. :)
 
In magazinul online Style 24/7 gasiti o gama varianta de haine de dama, incaltaminte si accesorii, iar daca sunteti in Bucuresti puteti sa vizitati magazinul fizic unde puteti proba produsele.
Pe voi ce va tenteaza?
 
O seara frumoasa sa aveti!
 
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...