joi, 21 februarie 2013

Castigatoarea Giveawayului pentru cititoare 2: Winter Vision ♥

Buna dragele mele!
Stiu ca am intarziat mult cu anuntarea castigatoarei giveawayului Winter Vision, asa ca nu o lungesc, ci trec la subiect.

Au fost 9 inscrieri valide, dupa cum urmeaza:
  1. Ancutza1993
  2. Dalia
  3. Miu Miu
  4. Madalina
  5. Papadiile Ruxandrei
  6. Alexandra Simon
  7. RaLDiaconescu
  8. Radu Adina
  9. Stefania Petcu
Random m-a ajutat si a decis ca de oje se va bucura.. :

Felicitari, Ruxandra - Papadiile Ruxandrei! Astept mailul tau in termen de 72 de ore. Daca tot am intarziat eu, am marit si termenul pentru castigatoare. :)


Va pup, sa aveti o zi frumoasa!
P.S.: In curand voi da startul urmatorului giveaway din serie, la care veti putea castiga un blush. Nu e un produs scump, dar e preferatul meu! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...