duminică, 6 ianuarie 2013

Review by you: Ulei de masaj - Cien

Buna dimineata, dragele mele!
Astazi va voi prezenta un review, insa nu unul facut de mine, ci de scumpa mea cititoare Adina. Ea ne va impartasi parerea ei despre produsul castigat la giveawayul pentru cititoare. 
Premiul a fost un ulei de masaj Spa de la Cien, dar haideti sa citim ce are de spus Adina despre el:

<< Incep prin a-i multumi Alexandrei pentru acest premiu. Mi-am dorit sa incerc acest produs pentru  ca nu am incercat pana acum multe uleiuri de masaj, dar  nici produsele Cien. De obicei pentru masaj foloseam spirt. Am mai cumparat odata un  ulei pentru masaj care mirosea foarte urat si l-am aruncat.

                La prima impresie pot spune ca mi-a placut foarte mult ambalajul. (reactia  prietenului  meu cand l-a vazut  pe masa ,,ti-ai cumparat un parfum nou?”). Cu totii stim ca ambalajul conteaza foarte mult pentru a vinde un produs.

                Produsul este testat dermatologic si nu am sesizat  reactii adverse.
                Mai departe….imi place foarte mult mirosul lui. Are un miros tare placut,marin, relaxant, deloc intepator. Eu l-am comparat  cu al unui parfum pentru barbati. Intra in cateva minute in piele si nu lasa acea senzatie de uleios. Dupa  utilizare lasa pielea catifelata si  hidratata.
 Mirosul  persista pe piele aproximativ 10-15 minute .
                Acest ulei are 100 ml si ajunge pentru multe utilizari deoarece  dozajul se face prin picurare ceea ce este foarte bine pentru a-ti pune doar cat ai  nevoie fara a te gandi sa pui incet, sa nu curga prea mult.

                Singurul minus pe care am considerat eu ca il are acest produs este sticla, care este din sticla. De cate ori l-am folosit mi-a fost frica sa nu-l scap de jos si sa se sparga.
                Acum ca am descoperit acest ulei  cu siguranta il voi cumpara in continuare.>>

Draga mea Adina, ma bucur tare mult ca iti place uleiul si iti multumesc frumos pentru review si pentru ca mi-ai trimis chiar si poze cu produsul! Citind ce ai scris tu, imi pare rau ca nu mi-am cumparat si eu produsul, insa am considerat ca mai bine termin uleiul deja inceput. 

Pentru ca totul a decurs bine cu giveawayul, in curand voi da startul altuia, insa nu m-am hotarat ce produs sa aleg. Probabil o oja, ce spuneti? Imi puteti propune voi categoria din care sa faca parte: oja, fard, blush, ruj etc.


Va pup, sa aveti o Duminica minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...