sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Despre accesorii: va plac tepii?

Buna dragelor! :)

Azi mi-am dat seama ca n-am postat de mult timp bijuterii pe blog..
Asa ca m-am gandit sa va intreb ce parere aveti despre bijuteriile cu tepi, ca tot sunt in trend, alaturi de cele cu cranii si tinte.

Dupa cum probabil ati observat, nu am facut bijuterii handmade in mod serios de mult timp, deoarece am fost si sunt in pana de materiale. Sper sa-mi refac stocul cat de curand, pana atunci va arat ce accesorii cu lanturi, cranii si tepi am facut eu.




Si pentru ca sunt sigura ca nu toate fetele apreciaza bijuteriile cu cranii, tepi sau altele de acest gen, va arat si o pereche de cercelusi mai cute cu fundite negre dulci. :)
Cam atat pe azi, va pup!
Sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...