sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Shopping Avon

Buna seara, dragele mele!
Am avut o perioada de cateva luni in care nu v-am aratat micile achizitii, asa ca acum imi voi lua revansa. :))
De la Avon nu mi-am prea comandat in ultima vreme, dar s-a nimerit sa am nevoie de un rimel si prietena mea, care e si reprezentant, mi-a facut o oferta pe care n-am putut sa o refuz ..asa m-am ales cu rimelul Super Full de la Avon.
Apoi, frunzarind catalogul, mi-am dat seama ca am nevoie de un tratament pentru unghii si am comandat Mineral Fix, care e un intaritor pentru unghii daca bine-mi amintesc, din pacate am aruncat cutiuta de carton in care a venit.
Si pentru ca prietena mea e o draguta, mi-a aratat si oferta pentru reprezentanti, de unde mi-am ales o crema pentru picioare, cu lavanda - mi-o doream de luni de zile, dar ba n-o gaseam la oferta, ba uitam de ea..

 Cam atat am luat. Se pare ca am devenit tare cumpatata cand e vorba de Avon sau Oriflame [va voi arata ce mi-am comandat si de acolo], comand doar ce am nevoie. Inainte as fi luat orice, doar sa stiu ca mi-am comandat ceva! :))
Urmeaza ofertele de sarbatori si mi-as dori *cateva* parfumuri, dar sa vedem cum voi sta cu bugetul, de cand m-am angajat am stricat pe cosmetice cat pentru un an de zile.

Voi va comandati produse de la Avon? Ce va place? 
Eu am de gand sa-mi refac stocul de geluri de dus, dar mai intai vreau sa le termin pe toate cele incepute - vreo 5 la numar. :))

Va pup, sa aveti o seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...