joi, 22 noiembrie 2012

♥ Reduceri pe Oasap

Buna, dragele mele!
Cred ca stiti toate nebunia cu reducerile de Black Friday, asa ca nu as vrea sa insist pe tema aceasta.
Totusi, trebuie sa va spun ca pe Oasap aveti 30% reducere folosind codul "THANKS", iar transportul e gratuit. Promotia e valabila in perioada 22-24 noiembrie.
Am aruncat si eu un ochi pe site [noroc ca am 2!:))] si mi-au atras atentia urmatoarele:
 Il puteti gasi aici, nu e adorabil?! Si pretul cu reducere e foarte bun, zic eu!
 Gecuta aceasta e perfecta pentru iarna, nu?
Rochita aceasta e tare interesanta, o pufosenie cu fundita. :))

Eu am comandat unul din produse, dar va las pe voi sa ghiciti care din ele m-a convins. :D
Pe voi ce va atrage de pe site?

Va pup, spor la shopping!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...